Veileiing med Steinar Borø

I dag var fyrste gongen eg hadde veileiing med nokon andre enn lærerane mine. Steinar Borø vart uteksaminert i fjor, og han arbeida mykje med informasjonsdesign i sitt masterprosjekt. Vi snakka mest om oppgåva hans og korleis han opplevde det å ta ein master på KHiO. Eg fikk nokre nyttige tips om arbeidsmetodar, designerar (som Sheila Pontis), modellar (som R. S. Wurman sin LATCH modell) og bøker (som Designing Universal Knowledge). Neste gong må mine eksperiment på bordet.

Steinar si avhandling slik eg gjerne skulle lest den

Leave a Reply

